יום שני, 27 באוקטובר 2008

דרושים בחו"ל

האם המגמה של עבודה בחו"ל נפסקת?

אם אתה צעיר ונמרץ, סביר להניח שאחרי השחרור המיוחל אתה תחליט שכדי לחסוך כסף לטיול המיוחל שלך בחו"ל. אין פתרון יותר טוב מאשר לטוס לחו"ל ולעבוד. אמנם מגוון העבודות הוא מצומצם אך לרוב הסכום שנשאר בכיס בסוף חודש עבודה מאומצת הוא גבוהה בהרבה בהשוואה לעבודה בארץ ללא נסיון או תואר. הרי בסופו של דבר אתה מרוויח גם את התרבות של העולם שבו אתה עובד: מנהגים, בילויים, חיי חברה ואפילו טלוויזיה שונה ומצד שני אתה מתנתק קצת מהארץ ומנקה את הראש, לומד להסתדר לבד איך לשלם חשבונות ואיך לעשות את כל הדברים האלמנטריים שעושים ה "מבוגרים" כשהם גרים לבד בלי אמא.

אך כיום בימים אלו יש שינוי מגמה. הקונים הנמרצים שעקרם נמצא ב ארצות הברית ובארופה חווים משבר שכמותו לא נראה מאז ימי מלחמת העולם השניה. המשמעות היא שללקוחות הפונטציאים יש פחות כסף לבזבז. אפילו לקריסמס הקדוש כבר משקיעים פחות כסף.

בעולם העבודה בחו"ל אם אתה לא עובד אתה מבזבז, ופה לא מדובר בשקלים אלא מדובר ביורו,דולר,פאונד ואפילו יינים. לפעמים אתה עובד 3 חודשים ואחרי זה אתה מוצא את עצמך עם אותו כסף שהגעת פלוס החוויות שצברת בדרך, יש כאלה שיגידו שזה מספיק אבל רוב העובדים יתקעו ללא הכסף לטיול הארוך שלהם במזרח או בדרום אמריקה.

אנחנו בדרושים אינדקס אומרים שלפני שאתם רצים לקנות את הכרטיס ללונדון, כדאי שתבררו אצל חברים שלכם או בפורומים המתאימים את התמונה המלאה. יכול להיות שאם יהיה לכם את כל המידע אתם תעדיפו לטוס למקום אחר או לא לטוס בכלל. גם בארץ יש פרנסה ודרושים עובדים תמיד. בהצלחה.

אין תגובות: