יום רביעי, 1 באפריל 2009

חיפוש עבודה חינם

תהליך חיפוש העבודה השתנה

תהליך חיפוש העבודה עבר שינוי. בעבר, כאשר סבא שלי היה עוד בחור צעיר, חיפוש עבודה היה תהליך קל, כיוון שהצע העבודות היה נמוך. משרות כפועלי בניין, מוכרים בשוק ובחנויות ורפתנים בקיבוץ היו רוב רובן של הצעות העבודה.
אם פעם היום שואלים אותך במה אתה עוסק, היית עונה בעבודה עברית, עבודה עממית שאתה ועוד רבים אחרים עוסקים בה למען הקמת המדינה. עם השנים, האנושות עברה שינויים גדולים - שינויים חברתיים, תרבותיים ואפילו פיזיולוגיים. בעקבות השינויים הללו, כך השתנה גם תהליך חיפוש עבודה.
פעם כמחפש עבודה, בדקת כל לוח מודעות ועצים ברחובות השכונה בתקווה למצוא הצעת עבודה. עם הזמן, חברות התחילו לפרסם הצעות עבודה בעיתונים וכתוצאה מכך מחפש העבודה רכש עיתון בכל סוף שבוע. כיום, תהליך חיפוש העבודה מתבצע דרך האינטרנט. לוח דרושים באינטרנט הוא הפתרון האולטימטיבי והנכון ביותר עבור מחפש העבודה. התהליך פשוט ונוח - תרשם, תחפש, תמצא ושלח קורות חיים חינם!
חשוב לציין כי היום, תהליך חיפוש העבודה מתחיל כבר בגיל צעיר. אם פעם העבודה הייתה מתאימה למבוגרים בלבד, היום ניתן למצוא עבודה לנוער. אתרים רבים מכוונים את הגולשים הצעירים בתהליך קבלת ההחלטות כבר בגיל צעיר ועוזרים להם בתהליך הכניסה לחיים הבוגרים.
אם אתה מחפש עבודה, אנחנו מציעים לך לפנות ללוח דרושים. בדרושים אינדקס תוכל למצוא מגוון הצעות עבודה, אז למה אתה מחכה?

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

מסכימה עם כל מילה. היום תהליך חיפוש עבודה טומן בחובו קשיים רבים, מכיוון שהיקף הכישורים הנדרשים בעבור כל משרה עולה מיום ליום. כל המקצועות המסורתיים שעברו מאב לבן מצטמצמים על חשבון הטכנולוגיה.