יום חמישי, 25 ביוני 2009

עבודה זמנית

עבודה זמנית הינה עבודה אשר לא מגבילה אתכם בתקופת העבודה ואינכם מחויבים לחתום על חוזה שהות. בעבודה זמנית, אתם יכולים לעבוד מספר חודשים ואז לעבור לעבוד בעבודה קבועה או בכל דבר אחר.
בדרך כלל אנשים מחפשים אחר עבודות זמניות, לפני תחילת הלימודים או אחריהם ואפילו תוך כדי הלימודים. בעבודות זמניות אתם יכולים לעבוד מספר משמרות בשבוע או רק בסופי שבוע וזו נחשבת עבודה נוחה וגמישה מאוד לסטודנטים אשר עסוקים רוב השבוע בלימודים. אם יש לכם לימודי בוקר, תוכלו לעבוד בערב או להפיך, ללמוד בערב ולעבוד בבוקר או ללמוד כל השבוע ולעבוד בסופי השבוע.
עבודה זמנית כדאי לחפש לפני תחילת הלימודים, כדי שתספיקו לעשות חפיפה, להתרגל למקום ואף ולהכיר את האנשים ואת האווירה - כך לשמר את מקום העבודה גם לתקופת הלימודים. באמצעות עבודה מהסוג הזה, תוכלו להרגיש נוח ובטוח שיש לכם כסף מהצד להוצאת לימודים, לשכר דירה ולהוצאות אחרות.
לסטודנטים כדאי לחפש אחר עבודה זמנית בתחום הנלמד וכך יוכלו להכין את הקרקע לקראת היציאה לחיים האמיתיים, לרכוש ניסיון ולהכיר אנשים אשר יוכלו לעזור בהמשך הדרך. כשעובדים במקצוע הנלמד, מבינים יותר את החומר הנלמד ורוכשים הרבה ניסיון.
גם לקראת טיול או לקראת רכישה גדולה, כדאי לעבוד בעבודה זמנית. לעבוד המון שעות, בלי התחייבויות ולהרוויח הרבה כסף. גם אחרי טיול ארוך, אנשים בדרך כלל מחפשים עבודה כדי להעלות את חשבון הבנק שהתרוקן בטיול.
כאשר לא מתחייבים על תקופת עבודה, קל יותר ליהנות בעבודה מפני שהכל זמני. תמיד אפשר לעזוב ולחפש אר עבודה זמנית אחרת. בסך הכל זוהי תקופה מעניינת בחיים המאפשרת לבדוק אופציות ולהנות מעבודה בתחומים שונים מבלי להתחייב.
באתרי האינטרנט תוכלו למצוא עשרות הצעות של עבודות זמניות, בכל מיני תחומים. חפשו אחר העבודה שנראית לכם המתאימה ביותר עבורכם. עבודה זמנית יכולה לעזור לכם להחליט במה אתם באמת רוצים לעסוק, מעין תקופת ביניים עד הדבר האמיתי.
רק שתדעו, שברוב המקרים כאשר עובדים בעבודה זמנית, נוטים להישאר בה מעבר למה שציפינו ואף מתקדמים בה או משנים משרה באותה המקום. לעולם אין לדעת מה לצפות מעבודה זמנית, והיא יכולה להתגלות כעבודה שתתאים לכם גם בהמשך.

3 תגובות:

Penina First אמר/ה...

יש אתר חדש למציאת עבודות זמניות מהיום להיום. קוראים להם Today job, והם שולחים הודעות SMS חינם לגבי עבודות מתאימות. זה ממש אחלה!
הכתובת שלהם היא:
www.today-job.com

Unknown אמר/ה...

האמת זה מזכיר לי שהיה לי שותף לעבודה מסוימת שהיה עם תואר שני באיזה משהו.
אומנם הוא כבר לא היה צריך לחפש במוספי דרושים בהייטק וכאלו,כי היה לו חוזה לעבודה חדשה רק מספר חודשים לאחר מכן. בעצם הוא קיבל שכל ובמקום לשבת בבית, הוא חיפש מעט והתקבל לעבודה זמנית, לא מסודרת במיוחד, שבאמת היתה סתם פקידותיות. לא רע בכלל..

יוני אמר/ה...

אחרי עבודה זמנית תמיד ניתן למצוא עבודה קבועה